رالف خرابکار Wrecker Ralph
۲ بهمن ۱۴۰۲

انیمیشن رالف خرابکار Wrecker Ralph

انیمیشن رالف خرابکار اینترنت را می‌شکند، یک فیلم کمدی انیمیشن آمریکایی ساخته شده توسط استودیوی انیمیشن والت دیزنی و توسط همین شرکت پخش و عرضه شد. این فیلم دنباله فیلم رالف خرابکار سال ۲۰۱۲ است. فیلم توسط ریچ مور و فیل جانستون کارگردانی شده و توسط جانستون و پاملا ریبون نوشته شده است. کلارک اسپنسر تولیدکننده و جان لسیتر، جنیفر لی، و کریس ویلیامز اجرایی فیلم را بر عهده داشته‌اند. جان سی. ریلی، سارا سیلورمن، جک مک‌برایر، جین لینچ و اد اونیل نقش‌های شخصیتی خود از فیلم اول را تکرار کرده‌اند و با حضور گل گدوت، تاراجی پی. هنسون و آلفرد مولینا به عنوان اعضای جدید تراکتور، همچنین آلن تودیک که در این فیلم به عنوان یک شخصیت جدید صدا پذیرفته‌ شده است، تکمیل شده‌اند. در داستان فیلم، رالف و وانلوپه فان شویتز باید به اینترنت سفر کنند تا یک فرمان فرمان دنده خراب شده را پیدا کرده و از دور انداختن بازی توسط آقای لیتواک جلوگیری کنند.

بحث‌های اولیه درباره یک دنباله برای انیمیشن رالف خرابکار Wrecker Ralph در سپتامبر ۲۰۱۲ آغاز شد و نسخه جدید از سه داستان مختلف عبور کرد تا تصمیم نهایی گرفته شود. وقتی فیلم در ژوئن ۲۰۱۶ به عنوان رالف خرابکار اینترنت را می‌شکند، رالف خرابکار ۲ رسماً اعلام شد، بسیاری از بازیگران اصلی تایید کردند که قرارداد می‌بندند و بازیگران جدیدی نیز در سال ۲۰۱۸ اضافه شدند. این اولین دنباله فیلم انیمیشن کامپیوتری استودیوی انیمیشن والت دیزنی است و اولین دنباله از این استودیو است که توسط تیم خلاق فیلم اصلی ساخته شده‌ است.

انیمیشن رالف خرابکار Wrecker Ralph در ۵ نوامبر ۲۰۱۸ در هالیوود، لس‌آنجلس، اکران شد و در ۲۱ نوامبر در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم بیش از ۵۲۹٫۳ میلیون دلار در سراسر جهان جذب درآمد کرد و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم برای بهترین انیمیشن در جوایز اسکار ۹۱، جوایز گلدن گلوب ۷۶، جوایز آنی ۴۶ و جوایز Critics Choice 24 نامزد شد، اما همگی این جوایز را به فیلم “مرد عنکبوتی” از دست داد.

رالف خرابکار Wrecker Ralph

خلاصه انیمیشن رالف خرابکار :

شش سال پس از وقایع فیلم اول، رالف و وانلوپه همچنان بهترین دوستان هستند و بعد از کار در آرکید لیتواک، در اوقات فراغت با یکدیگر وقت می‌گذرانند. رالف از زندگی‌شان راضی است، اما وانلوپه به دنبال هیجان و هیجان است و ابراز می‌کند که از پیش‌ بینی‌ کردن بازی شوگر راش خسته شده است. رالف به منظور خوشحال کردن او، به بازی او نفوذ کرده و یک جاده مخفی ایجاد می‌کند. روز بعد، هنگامی که وانلوپه با کنترل بازیکن آرکید برای آزمایش مسیر مبارزه می‌کند، فرمان دنده‌ی کابینت خراب می‌شود. از آنجایی که شرکت سازنده‌ی شوگر راش واگذار شده است و هزینه‌ی یک چرخ فرمان جایگزین در eBay خیلی بالاست، لیتواک تصمیم به خریداری از بازی و خاموش کردن آن می‌گیرد، که باعث بی‌خانمانی شهروندان بازی می‌شود. محافظ موجود، خانه‌هایی برای تمام شهروندان شوگر راش به عنوان یک اقدام موقت پیدا می‌کند تا راهی برای نجات بازی پیدا کنند، با فلیکس و کلهون که داشتند کارآگاهان را انتخاب می‌کنند. به یادآوری eBay، رالف و وانلوپه از راه راه اینترنتی جدید لیتواک به اینترنت سفر می‌کنند، جایی که وب‌سایت‌ها به صورت ساختمان‌ها در یک شهر بزرگ، آواتارها نمایندگان کاربران و برنامه‌ها افراد نماینده شده‌اند.

موتور جستجوی نورزمور آن‌ها را به eBay هدایت می‌کند، جایی که آن‌ها حاضر به پرداخت ۲۷,۰۰۱ دلار برای چرخ فرمان هستند، تا اینکه به طور ناخواسته قیمت را به ۲۷,۰۰۱ دلار افزایش می‌دهند و متوجه می‌شوند که تنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا مبلغ را جمع‌آوری کنند، در غیر اینصورت مزایده را از دست می‌دهند. در حین خروج، با فروشنده‌ی تبلیغاتی جی. پی. اسپملی ملاقات می‌کنند که اقلامی که از بازی‌های ویدئویی به دست می‌آورد وظیفهٔ سودآوری جذاب از شینک، شخصیت اصلی بازی معروف سلاوتر ریس را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. آن‌ها ماشین شینک را دزدیده ولی او قبل از اینکه با آن از بازی خارج شوند، آن‌ها را متوقف می‌کند. او یک راه دیگر برای کسب پول در اینترنت پیشنهاد می‌دهد و به سمت ساختن یک ویدئوی ویروسی از رالف هدایت می‌کند و آن را در سایت به اشتراک‌ گذاری ویدئو BuzzzTube آپلود می‌کند. او آن‌ها را به الگوریتم سرآغاز BuzzzTube یعنی «یس» هدایت می‌کند که از محبوبیت ویدئوی رالف بهره‌مند می‌شود. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که ویدئوهای بیشتری بسازند که اگر به اندازه کافی بازدید جلب کنند، به آن‌ها پول لازم برای چرخ فرمان را برساند. وانلوپه پیشنهاد می‌دهد که به تبلیغ ویدئوها کمک کند و رالف دخالت یس را به او بفرستد. در آن‌جا، در حین تعقیب توسط افسران ترواپر برای تبلیغ در سایت، وانلوپه با شاهزادگان دیزنی دوست می‌شود و توسط آن‌ها تشویق به بحث درباره احساسات ناکامی او می‌شود و با یک آواز من می‌خواهم در مورد این موضوع به یک فهم دلخراش می‌رسد. رالف به اندازه کافی پول جمع‌آوری می‌کند تا چرخ فرمان را بخرد، اما متوجه می‌شود که وانلوپه با شینک حرف می‌زند و می‌شنود که او می‌خواهد در سلاوتر ریس بماند و احساس می‌کند که اینجا خانه‌ای برای او است به دلیل جدیدتر بودن و پیش‌بینی‌ناپذیر بودن آن نسبت به شوگر راش.

نگران از دست دادن همیشه‌ دوست خود، رالف از اسپملی راهی برای جلب وانلوپه از بازی بپرسید و به دارنده‌ی تاریک وب دن، که به نام دابل دن است، منتقل می‌شود و از او ویروسی به نام آرتور را دریافت می‌کند که از ناراحتی‌ها تغذیه می‌کند و آن‌ها را تکثیر می‌کند. هنگامی که رالف آرتور را در سلاوتر ریس آزاد می‌کند، آن اشتباه گلیچ وانلوپه را تکثیر می‌کند و باعث راه‌اندازی مجدد سرور می‌شود. رالف، شینک و دیگران وانلوپه را در حین ریست بازی کمک می‌کنند تا از بازی خارج شود. وانلوپه خود را به این مسئول می‌کند ولی رالف به او اعتراف می‌کند که حادثه در واقع به خاطر او بوده است. در نتیجه این افشا، یک جدال شروع می‌شود که در اوج آن، وانلوپه مدال کوکی رالف را دور می‌اندازد و می‌گریزد.

با احساس گناه، رالف که مدال خود که حالا در دو نیمه شکسته شده است را پیدا می‌کند، آرتور نگرانی‌های رالف را تقلید کرده و تعدادی کلون از رالف ایجاد می‌کند. این کلون‌ها اینترنت را در یک حمله DoS جهانی تصرف می‌کنند و همه به دنبال وانلوپه می‌افتند تا او را برای خود نگه دارند. رالف او را نجات می‌دهد و سعی می‌کند کلون‌ها را به داخل یک دیوار آتش بیاندازد، اما آن‌ها یک هیولای بزرگ به شکل رالف می‌سازند که هر دو را گیر می‌آورد. رالف به این واقعیت می‌پذیرد که وانلوپه می‌تواند تصمیمات خودش را بگیرد و از نگرانی‌های خود دست بزند. این باعث ناپدید شدن هیولای بزرگ رالف و کلون‌ها می‌شود و رالف و وانلوپه دوباره با یکدیگر صلح می‌کنند. رالف نصف مدال شکسته را به وانلوپه می‌دهد و آن‌ها به یکدیگر خداحافظ می‌گویند در حالی که شنک ترتیب داده است که وانلوپه در Slaughter Race راه بیافتد.

در بازی‌نما، Sugar Rush تعمیر شده و رالف در فعالیت‌های اجتماعی با سایر شخصیت‌های بازی‌نما شرکت می‌کند و از طریق چت تصویری با وانلوپه در ارتباط است، احساس می‌کند که با توانایی جدیدش برای استقلال راضی است.

جدیدترین مقالات
اسباب بازی فربی

اسباب بازی هوشمند فربی furby

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید