انیمیشن خانه ای در مزرعه
۱۱ دی ۱۴۰۲

انیمیشن خانه ای در مزرعه Home Range

انیمیشن خانه ای در مزرعه Home on the Range یک فیلم کمدی موزیکال انیمیشنی آمریکایی است که در سال ۲۰۰۴ تولید و توسط والت دیزنی فیچر انیمیشن ساخته شد و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد. این فیلم توسط ویل فین و جان سنفورد نویسندگی و کارگردانی شده و توسط آلیس دیوی گلدستون تهیه شده است، بر اساس داستانی از ویل فین، جان سنفورد، مارک کندی، مایکل لاباش، سام لوین، و رابرت لنس.

این کارتون با نام آهنگ محبوب انیمیشن خانه ای در مزرعه نامگذاری شده، این فیلم با صداهای روزآن بار، جودی دنچ، جنیفر تیلی، کوبا گودینگ جونیور، رندی کواید و استیو بوسمی به تصویر کشیده شده است. انیمیشن خانه ای در مزرعه در غرب قدیمی رخ می‌دهد و در مورد یک ترکیب ناهماهنگ از گاوهای شیری است، مگی بی‌ادعا و ماجراجو، خانم کالاوی پرهیزگار و محترم و گریس کودکانه و خوشحال. این سه گاو باید شکارچی مشهور به نام آلامیدا اسلیم را برای جایزه‌ دستگیر کنند تا مزرعه آرام خود را از فروش نجات دهند. لاکی جک، یک خرگوش باهوش با اسبی به نام بک است که در این ماموریت به آن‌ها کمک می‌کنند.

انیمیشن خانه ای در مزرعه در تئاتر ال کپیتان در لس‌آنجلس در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۴ به نمایش گذاشته شد و در ایالات متحده در تاریخ ۲ آوریل منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و در باکس آفیس ۱۴۵٫۳ میلیون دلار جلب کرد.

انیمیشن خانه ای در مزرعه

خلاصه کارتون خانه‌ای در مزرعه دیزنی :

در میان غرب قدیمی، دزد گاو معروف به نام آلامیدا اسلیم بیشتر گاوهای مزرعه دیکسون را دزدیده است. صاحب مزرعه، آقای دیکسون گاو باقی‌ مانده‌، مگی را، به پرل، یک زن پیر و مهربان که مزرعه‌ای کوچک به نام قطعه بهشت را اداره می‌کند، می‌فروشد. سم، می‌آید تا به پرل بگوید که اگر تا سه روز بدهی خود را به بانک ندهد، مزرعه‌ به بالاترین قیمت فروخته می‌شود. مگی پس از شنیدن این خبر، دیگر گاوها گریس و خانم کالاوی را متقاعد می‌کند که با او به شهر بروند تا در یک نمایشگاه جایزه بگیرند. در حالی که گاوها در شهر هستند، یک شکارچی به نام ریکو یک جنایتکار را تحویل می‌دهد، پاداش خود را جمع می‌کند و هنگام استراحت به دنبال یک اسب جایگزین می‌گردد. اسب سام به نام بک، ریکو را متقاعد می‌کند که او را ببرد و با شرکت در مسابقه جایزه را برنده شوند.

شب، آن‌ها در میان یک گله بزرگ از گاوها مخفی می‌شوند هنگامی که آلامیدا اسلیم با همکارانش می‌رسد. قبل از اینکه مگی بتواند به او حمله کند، اسلیم شروع به یودل کردن می‌کند که تمام گاوها به جز گریس، که تحمل صدای ناهنجار موسیقی را ندارد، را به حالت هیپنوتیک می‌آورد و به او اجازه می‌دهد تا آن‌ها را دور کند. بک فرار می‌کند و تصمیم می‌گیرد پاداش را برای خودش به دست آورد تا ارزش خود را ثابت کند.

گاوها توسط خرگوش یک پا به نام لاکی جک همراه شده‌اند که همچنین خانه‌اش، معدن قدیمی‌اش، را به دست اسلیم از دست داده است. با کمک او، گاوها می‌فهمند که اسلیم معدن را به مخفیگاه خود تبدیل کرده و از مشتریان قدیمی‌ گاوها را دزدیده است تا آنها قادر به حمایت از زمین‌های خود نباشند. هنگامی که مزایده‌های بعدی انجام می‌شوند، او خود را به عنوان کسب‌ و کارمند محترم به نام یانسی اودل تغییر می‌دهد تا با پولی که از فروش گاوهای دزد شده کسب کرده به آن‌ها زمین‌های خود را بخرد.

گاوها و جک اسلیم را گرفتار کرده و با ویلی‌ها و ریکو در پی قطعه بهشت می‌روند. بک، که می‌فهمد ریکو برای اسلیم کار می‌کند، به گاوها کمک می‌کند و گاوهای دزد شده را در فرآیند آزاد می‌کند. اسلیم فرار می‌کند و تغییر شکل میدهد تا قطعه بهشت را بخرد، اما گاوها باز می‌گردند و با بک، جک و سایر حیوانات مزرعه قطعه بهشت متحد می‌شوند تا او را شکست دهند و آن را آشکار کنند. در حالی که سم او را دستگیر می‌کند، پرل از پول پاداش استفاده می‌کند تا مزرعه‌اش را نجات دهد. مگی تصمیم می‌گیرد در مزرعه بماند.

جدیدترین مقالات
اسباب بازی فربی

اسباب بازی هوشمند فربی furby

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید