اسباب بازی ماهیگیری
۱۹ بهمن ۱۴۰۲

اسباب بازی ماهیگیری

ماهیگیری، اسباب‌بازی جذاب و آموزنده‌ای است که با طراحی‌های مختلف و جذاب، کودکان را به دنیای جذاب ماهیگیری می‌کشاند. این اسباب‌بازی علاوه بر سرگرم کننده بودن، به کودکان امکان آموزش مهارت‌های مختلف را می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم اسباب بازی ماهیگیری، ماهی‌های رنگارنگ است که در مخازن آب، جلوه‌ای زیبا پیدا می‌کنند.

این اسباب‌بازی به کودکان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های حرکتی دقیق را تقویت کرده و تعادل خود را بهبود بخشند. همچنین، در طول این بازی، کودکان با مفاهیم مختلفی مانند صبر، دقت، و مسئولیت آشنا می‌شوند. بازی ماهیگیری به عنوان یک تجربه آموزنده می‌تواند به کودکان کمک کند تا مفهوم  توجه را درک کنند و در عین حال از وقت خود لذت ببرند.

این اسباب‌بازی به عنوان یک ابزار تفریحی به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد تا زمان خوشی را با هم سپری کنند و ارتباط نزدیک‌تری را تجربه کنند. با توجه به این مزایا و اهمیت آموزشی و سرگرمی که این اسباب‌بازی دارد، خرید و استفاده از آن به عنوان یک ابزار مناسب برای تربیت کودکان می‌تواند توصیه‌ای ارزشمند باشد.  از آن جایی که کودکان علاقه بسیاری به آب و آب بازی دارند، شاید همواره امکان بردن آنها به استخر و حمام وجود نداشته باشد. قلاب ماهیگیری کودکانه می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد.

اسباب بازی ماهیگیری مجموعه‌ای تشکیل شده از یک استخر کوچک، قلاب و تعدادی اردک و یا ماهی رنگی که بر سر خود، منحنی برای جای قلاب دارند و همچنین درخت و سرسره‌ای که همگی در داخل استخر قرار می‌گیرند. می‌توان آب را به وسیله سرسره هم به داخل استخر هدایت کرد. این اسباب بازی می‌تواند یک بازی شاد و مفرح برای فرزندتان به همراه داشته باشد. این استخر کوچک آب زیادی نیاز ندارد و آب آن را می‌توان بارها و بارها استفاده کرد. در این صورت می‌توانید حتی صرفه‌جویی را از همین کودکی با فرزندانتان تمرین کنید.

اسباب بازی ماهیگیری کودک برای کودکان بالاتر از سه سال اسباب بازی مناسبی می‌باشد.

قلاب ماهیگیری یکی از جذابترین اسباب بازی های کودکان است که حتی برای بزرگترها نیز می‌تواند جالب است. در این سبک اسباب بازی چندین ماهی درون یک حوض قرار دارند که کودک با کمک قلاب‌ها باید ماهی‌ها را صید کند. این اسباب بازی دارای مدل های مختلف است.

 

اسباب بازی ماهیگیری

انواع اسباب بازی ماهیگیری :

اسباب بازی ماهیگیری GO FISHING :

این اسباب بازی دارای چندین ماهی از جنس پلاستیک است که درون گودال های کوچک قرار دارند و صفحه ای که گودال ها بروی آن قرار گرفته است و در حال چرخش است. در زمان چرخش دهان ماهی ها باز و بسته می شوند و در زمان باز شدن دهان ماهی، کودک باید قلاب را به درون دهان ماهی فرو برده و ماهی را صید کند.

نکته قابل توجه در این بازی زمان مناسب برای ماهیگیری است که باز شدن دهان ماهی کوچک است. هر شخصی که بیشترین ماهی را صید کند برنده بازی است. تقویت تمرکز و هماهنگی بین دست و ذهن از جمله دستاورد های این بازی برای کودکان است.

اسباب بازی ماهیگیری شامل حوض ماهی و اردک :

این اسباب بازی شامل تعدادی اردک و یا ماهی می‌باشند که دارای یک قلاب بروی سر خود هستند که می‌توان با قلاب ماهیگیری آنها را صید کرد. درون حوض آب پر می‌کنیم و با روشن شدن موتور چرخش آب درون حوض انجام می‌شود و اردک‌ها بروی آب حرکت می‌کنند و کودک باید  آنها را با دقت صید کند. نکته اصلی در این بازی عکس العمل سریع کودک می‌باشد.

اسباب بازی ماهیگیری آهنربایی :

در این ست اسباب بازی قلاب‌ها دیگر بصورت گیره نیستند و در سر هر قلاب یک آهنربا قرار دارد و بروی سر هر ماهی یک آهن کوچک که آهنربا می‌تواند آن را جذب خود کند. کودک باید سریع و با دقت زیاد سر قلاب را به سر ماهی بچسباند و با احتیاط بالا بیاورد و ماهی را صید کند.

خرید اسباب بازی ماهیگیری :

در انتخاب اسباب‌بازی ماهیگیری برای کودکان، مهمترین عناصر ایمنی، آموزش و سرگرم‌ کننده بودن می‌باشند. همچنین، ماهیگیری می‌تواند یک فرصت آموزشی برای کودکان باشد، زیرا این بازی به توسعه مهارت‌های حرکتی دقیق، تعادل، و هماهنگی چشم و دست کمک می‌کند. همچنین، اسباب‌بازی‌های ماهیگیری با طراحی‌های جذاب و رنگارنگ، توانایی جلب توجه و خلاقیت کودکان را تقویت می‌کنند. در نهایت، توجه به نظرات مشتریان و اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت، امکانات و محدودیت‌های سنی محصولات، کمک به انتخاب بهترین اسباب‌بازی ماهیگیری برای کودکان خود می‌شود.

سایت فروش آنلاین اسباب بازی کیدبی تویز محصولات متنوعی در زمینه خرید اسباب بازی ماهیگیری دارد. این اسباب بازی ها با کیفیت بسیار خوب و از مواد اولیه درجه یک تولید شده‌اند را در اختیار شما دوستان محترم قرار گرفته است.

جدیدترین مقالات
اسباب بازی فربی

اسباب بازی هوشمند فربی furby

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید