اسباب بازی برند وی تک Vtech
۳ اسفند ۱۴۰۲

اسباب بازی برند وی تک Vtech

اسباب بازی برند وی تک Vtech، برند وی تک یک رهبر جهانی در زمینه تولید اسباب بازی آموزشی الکترونیک برای کودکان در هر رده سنی است که از سال ۱۹۷۶ فعالیت خود را بصورت جدی شروع کرده و در زمینه تولید اسباب بازی جایزه‌های فراوانی را در دنیا بدست آورده است. این شرکت آمریکایی، انگلیسی در کشور هنگ کنگ مستقر بوده و در اروپا نیز در شهر آکسفورد شایر واقع شده است. این کمپانی امروزه به تمام قاره‌های صادرات داشته و اسباب بازی با کیفیت بسیار بالا برای کودکان تولی می‌کند.

vtech از همان ابتدا به تولید وسایل الکترونیکی آموزشی برای نوزادان پرداخت و در صنعت الکترونیک و تلفن نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. وی تک یک شرکت پیشرفته در زمینه خدمات الکترونیک در سراسر دنیا است و همیشه در این صنعت پیشرو بوده و اسباب بازی مارک وی تک تولید این شرکت نیز بسیار پیشرفته و با فن آوری روز می‌باشد.

وی تک به عنوان یک پیشگام در زمینه تولید اسباب بازی آموزشی، اسباب بازی‌های با کیفیت بالا را عرضه می‌کند که یادگیری را برای کودکان سرگرم کننده می‌کند. شرکت وی تک با سابقه بیش از ۴۰ سال نه تنها یک مرجع اسباب بازی آموزش در دنیا می‌باشد بلکه جوایز بسیاری را نیز برای این زمینه بدست آورده است.

این شرکت همچنین دارای طیف بسیار وسیعی از اسباب بازی‌های کودکانه و نوپا است که برای هر یک جوایز بسیاری را بدست آورده است که به ۲۵ زبان مختلف در سراسر دنیا ارائه می‌دهد و هر ساله بیش از ۱۰۰ مدل اسباب بازی جدید تولید می‌کند. این شرکت با متخصصان بسیاری از علوم، ریاضی، زبان، خواندن و رشد کودک همکاری دارد و از آنها در تولید اسباب بازی مشورت می‌گیرد.

شرکت Video Technology Limited founded با نام مخفف Vtech در سال ۱۹۷۶ توسط آلن وونگ، استفان لئونگ تاسیس شد. اولین محصول یک کنسول بازی خانگی بود و بعد اولین کنسول بازی قابل حمل را تولید کرد و سپس اولین رایانه ترکیبی کنسول بازی ویدئویی را به بازار عرضه کرد.

در دهه ۸۰ نسخه های آموزش الکترونیکی قابل حمل را تولید کرد و ادامه محصولات الکترونیکی مختلف را عرضه کرد و به ساخت گیرنده ماهواره ای پرداخت و به بزرگترین تولید کننده وسایل آموزشی الکترونیکی در آمریکا تبدیل شد. تولید اولین سیستم آموزش ویدئویی با کنترل از راه دور این شرکت را به فراتر از مرزهای آمریکا کشاند و در کشور انگلستان یک شرکت تاسیس کرد و کارخانه خود را به کشور چین منتقل کرد.

شرکت وی تک با تولید دو اسباب بازی وارد بازار اسباب بازی کودکان شد که موفقیت بسیار بزرگی را برای این شرکت به ارمغان آورد. این شرکت اولین تلفن بی سیم دیجیتال جهان را ساخت و خود را به یک شرکت هلدینگ ارتقا داد و وارد بورس انگلیس شد. از تولیدات این شرکت می‌توان به اولین فرهنگ لغت دیجیتال، نوت بوک، تلفن بی سیم اشاره کرد که آنها را هر ساله ارتقا داده است.

 

جوایز برند وی تک :

در سال ۲۰۰۴ برند بهترین تولید کننده اسباب بازی در آمریکا شد. در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس نفر اول در تولید اسباب بازی کودکانه شد و در سال ۲۰۱۵ با سری go بهترین تولید کننده اسباب بازی در آمریکا شناخته شد. در سال ۲۰۱۸ بهترین تولید کننده اسباب بازی و تامین کننده دو سایت تارگت و والمارت شد.

این شرکت در کشورهای بسیاری مانند هنگ کنگ، چین، مالزی و انگلیس کارخانه دارد و یک ابر شرکت چند ملیتی و بین‌المللی است. از سال ۲۰۱۰ به بعد نیز با کمک شرکت نتفلیکس به تولید انیمیشن پرداخت که اسباب بازی تولیدی این شرکت در آن قرار داشتند.

شرکت Vtech محصولات خود را در فروشگاه‌‌ها و سایت‌های بزرگ دنیا مانند amazon , walmart , target و… عرضه می‌کند و در کشور ما نیز اسباب بازی فروشی کیدبی تویز برخی از اسباب بازی‌های کودکانه این شرکت را در ساخت خود به فروش می‌رساند تا هموطنان ما نیز از اسباب بازی‌های با کیفیت این شرکت نیز برای کودکان خود استفاده کنند.

خرید اسباب بازی وی تک :

والدین همواره در جستجوی اسباب‌بازی مناسب برای توسعه ذهن و مهارت‌های کودکان خود هستند، و برند VTech با محصولات آموزشی و سرگرم‌کننده خود به عنوان یک گزینه محبوب برای این نیازها شناخته می‌شود. اسباب‌بازی‌های VTech با ادغام فناوری پیشرفته و طراحی جذاب، توانسته است به کودکان امکان یادگیری مفاهیم مختلف را با لذت و سرگرمی فراهم کند. این محصولات تنوع گسترده‌ای از اسباب‌بازی‌های آموزشی را در اختیار والدین قرار می‌دهند، از اسباب‌بازی‌های الکترونیکی با صفحه نمایش گرافیکی تا اسباب‌بازی‌های معمایی. با اعتماد به‌ ویژه به کیفیت و امنیت محصولات VTech، خرید این اسباب‌بازی می‌تواند به عنوان یک انتخاب ارزشمند برای پرورش و آموزش کودکان در محیط خانگی در نظر گرفته شود.

جدیدترین مقالات
اسباب بازی فربی

اسباب بازی هوشمند فربی furby

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید