عروسک بی بی اینتراکتیو
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

عروسک بی بی بورن Baby Born

عروسک بی بی بورن Baby born عروسکی فراتر از یک اسباب بازی ساده است و برای کودکانی طراحی شده است که علاقه زیادی به نوزادان و نگهداری از آنها دارند.

این عروسک در ابتدا توسط کمپانی آلمانی Zapf Creation طراحی و ساخته شد و هم اکنون نیز توسط این کمپانی تولید می‌شود. عروسک بی بی بورن به دسته ای از عروسک‌ها اطلاق می‌شود که ویژگی‌های خاصی دقیقا مانند نوزادان دارند.

Baby Born که در سال ۱۹۹۱ معرفی شد و به عنوان یکی از زیباترین مدل‌های عروسک‌های زاف کریشین شناخته می‌شود. به دلیل انجام عملکردهای زیادی که این عروسک می‌تواند انجام دهد. این عملکردها شامل گریه کردن، ادرار کردن با استفاده از لوله هستند. مدلهای وجود دارد که تمام این اعمال بدون نیاز به باتری قابل انجام است که این امکان را فراهم می‌کند که عروسک به حمام گرفته شود.

عروسک بیبی ویژگی‌هایی مثل خوردن، آشامیدن، خوابیدن، گریه کردن، تعویض پوشک، استحمام کردن و حرکت دست و پا و سر دارند و به این ترتیب می‌توانند برای فرزند شما ویژگی‌های یک نوزاد واقعی را شبیه سازی کنند، بنابراین جذابیت زیادی به عنوان یک اسباب بازی دارند و می‌توانند حس مادری را در فرزند شما ایجاد کنند.

عروسک بی بی بورن از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و برای کودکان مضر نیستند و از جنس پلاستیک سیلیکون نرم می‌باشند که مانند یک کودک واقعی باشند.

کودک با بازی با این اسباب بازی حس مادرانه را تجربه می‌کند و بسیاری از ویژگی‌های یک نوزاد را درک می‌کند. ایجاد این حس به کودک مهربانی را می‌آموزد، حس وظیفه شناسی را در کودک تقویت می‌کند و برای رشد کودک بسیار مفید می‌باشد.

عروسک‌ها یک اسباب بازی ساده برای کودکان مخصوصا دختران نیستند و بازی با آنها درس‌های زیادی برای آنها به همراه خواهد داشت و احساسات زیادی را در آنها شکوفا خواهد کرد. هر کودکی حداقل یک عروسک در طول زندگی خود داشته که با آن بزرگ شده است و احساسات خود را با او در میان گذاشته است. بنابراین عروسک بهترین اسباب بازی برای کودکانی است که دارای احساسات زیاد هستند.

نگهداری عروسک :

برای بیشتر شدن طول عمر عروسک باید از مواد استاندارد مانند مواد غذایی و آب‌های بدون کلر استفاده کرد که درون عروسک رسوب نکند. آبهای که به عروسک داده از طریق دستشویی خارج می‌شود. زمانی که نمی‌خواهید از عروسک استفاده کنید آن را خاموش کرده و باتری آنها را خارج کنید و سعی کنید آب‌ها و غذاهای درون عروسک را خارج کنید تا درون عروسک رسوب نکند و پس از خشک شدن باعث گرفتگی لوله‌ها نشود. با این مراقبت‌های کوچک می‌توانید زمان استفاده مفید از عروسک را افزایش دهید.

انواع عروسک بی بی بورن زاف کریشن :

انواع این مدل عروسک بی بی بورن شامل نسخه‌های پسر، دختر با رنگ‌ها ویژه‌ای برای مو و پوست هر یک از آن‌ها می‌شوند.

مدل ۱۹۹۱: مدل اصلی. چشمان در حالت خمیده هستند و بسته نمی‌شوند. عروسک زمانی گریه می‌کند که به بازوی راست فشار داده شود و زمانی صدای پیچ‌پیچی می‌دهد که به بازوی چپ فشار داده شود. عروسک همچنین ضد آب نیست.

مدل ۲۰۰۴: این نسخه اولین نسخه است که می‌تواند حمام بگیرد. عروسک با یک اسباب‌بازی اردک و یک لباس موضوع اردک همراه است تا این ویژگی جدید را نمایش دهد.

مدل ۲۰۰۶: به نام چشمان جادویی، این نسخه اولین نسخه است که چشم‌های عروسک دارای کارایی است. این چشم‌ها می‌توانند در صورت قرار دادن در حالت خوابیده بسته شوند. این اولین نسخه است که به صورت پسر نیز تولید می‌شود.

مدل ۲۰۰۸: به نام سینه جادویی. این نسخه مشابه نسخه قبلی است اما یک دستگاه دارای صدا اضافه شده است که زمانی که دکمه فشار داده می‌شود، صدا می‌کند.

مدل ۲۰۰۹: به نام تغذیه جادویی. این نسخه شامل یک بسته‌ای است که می‌تواند صورت عروسک را کثیف کند.

مدل ۲۰۱۲: به نام بیبی بورن اینتراکتیو. یک تراشه در داخل عروسک دارد که به آن اجازه می‌دهد که لوازم جانبی مشابه را تشخیص دهد تا همه از آنها استفاده کنند.

مدل ۲۰۱۶: به نام بیبی بورن اینتراکتیو. مدل جدید و مشابه بالاست که در طرح‌های مختلف تولید شدند.

مدل ۲۰۱۸: به نام لمس نرم. این نخستین نسخه است که ویژگی لمس را شامل می‌شود، تمام عملکردهای عروسک اکنون از طریق بدن نرم انجام می‌شوند. عملکرد گریه به بخش بالای سینه منتقل شده است و دیگر در بازوی چپ قرار ندارد.

 

انواع عروسک بی بی بورن سخنگو :

Pick Me Up : یک عروسک که توسط باطری اداره می‌شود و حسگرهای لمسی دارد.

Talking Baby Born: یک عروسک سه زبانه و باطری که می‌تواند به سه زبان انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی صحبت کند.

Sister and Brother: این عروسک‌ها بزرگتر از عروسک بی بی بورن است. آن‌ها می‌توانند آب بنوشند و گریه کنند مانند نسخه اصلی، همچنین دارای زانوها و پاهایی هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که به تنهایی ایستاده و بازی کنند. همچنین دست‌های آن‌ها قابلیت حرکت دارند. این مدل وسایلی برای آرایش و حالت مو دارد.

Mommy, Make Me Better: یک نسخه دوباره‌ انتشاری از محصول Chou Chou با همین نام زیر برند بی بی بورن. در بازار شمال امریکا توسط MGA Entertainment به فروش می‌رسد.

Little Girl and Little Boy: نسخه‌های کوچک‌تر از عروسک Baby Born است با شش ویژگی خاص است. آن‌ها مانند عروسک‌های My Little Baby Born نیستند.

My Little Baby Born: نسخه‌های کودکانه‌تر از عروسک Baby Born هستند. همانطور کار می‌کنند، اما به جای آن برای کودکان جوان ساخته شده‌اند.

I Can Swim: یک عروسک که توسط باطری کار می‌کند و دارای حسگر ویژه‌ای است. وقتی در آب است، می‌تواند در اطراف شنا کند.

Splashing Baby: یک عروسک که در آب کم عمق نشسته و وقتی این کار را انجام می‌دهد، آب بازی می‌کند. همچنین می‌تواند سرش را حرکت دهد.

First Love: نسخه نرم‌تر از عروسک معمولی My Little Baby Born.

Hold My Hands: یک عروسک که زمانی که دکمه دست‌های Hold My Hands فشار دهید، آواز خواهد خواند.

Interactive Twins: دو عروسک جدا از یکدیگر که می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

Bathing Fun/Bathing Baby: نسخه‌ نرم‌تر از عروسک معمولی My Little Baby Born برای حمام.

Nappy Time: یک عروسک که می‌تواند از شادی پاهایش را بلند کرده و شادی خود را نشان بدهد.

Walks: یک عروسک بی بی بورن که توسط باطری کار می‌کند و راه می‌رود و صداهای زیادی ایجاد می‌کند. این عروسک، برخلاف سایر محصولات زاف، از پلاستیک سخت ساخته شده است و به عنوان یک ربات عمل می‌کند.

چند نمونه از این عروسک :

عروسک بی بی بورن اصل 

عروسک بی بی بورن زاف

 

انواع عروسک بی بی آنابل :

Baby Annabell : بی بی آنابل (معرفی شده در سال ۱۹۹۸) شاید معروف‌ترین محصولات Zapf باشد، یک عروسک باطری خور که با انواع لوازم جانبی همراه است و یک مجموعه محصول بزرگ دارد که شامل وسایل اضافی، لباس‌ها و قطعات جانبی می‌شود.

برخلاف بی بی بورن، بدن بی بی آنابل از جنس مواد نرم است. عملکرد اصلی توسط عروسک‌های جدیدتر (نسخه ۳ یا بعدی) این است که این امکان را فراهم می‌کند که آب بنوشد و وقتی گریه می‌کند، آب از چشم‌هایش بریزد که به نظر می‌آید که عروسک اشک می‌ریزد و همچنین برای استفاده از توالت. نسخه‌های قدیمی‌تر این عروسک صداها را شناسایی می‌کنند (مانند یک شلیک یا صدای صاحبش) و اگر هنگام خواب شنیده شود، گریه می‌کنند.

نسخه ۱ (۱۹۹۸): مدل اصلی. از شیشه‌ای خود می‌نوشد، به صداها واکنش نشان می‌دهد و زمانی که از خواب بیدار می‌شود، گریه می‌کند. برخلاف نسخه‌های بعدی، عروسک هیچ مدار الکترونیکی در سر ندارد (چشم‌هایش چشم‌های ساده عروسکی هستند که هنگام خواب بسته می‌شوند).

نسخه ۲ (۲۰۰۲): همچنین به نام Baby Annabell Interactive اشاره دارد. این نسخه یک موتور به سر اضافه می‌کند که به عروسک این امکان را می‌دهد که حرکات جذابی را در هنگام مکش شیشه یا خوابیدن انجام دهد و چشم‌هایش را باز و بسته کند. این بسیار شبیه به Rock A Bye Chou Chou است، اگرچه عروسک کاملاً متفاوت است. همچنین این نسخه اولین نسخه است که نسخه Ethnic Girl را شامل می‌شود.

نسخه ۳ (۲۰۰۵): این نسخه اولین نسخه است که یک مخزن آب دارد که می‌تواند به عروسک این امکان را بدهد که آب بنوشد و اشک واقعی را بریزد.

نسخه ۴ (۲۰۰۷): امکان چرخش سر عروسک هنگام شنیدن صدا یا اگر نام او گفته شود را اضافه می‌کند. عروسک برخی از صداهای مشابه نسخه ۳ ایجاد می‌کند.

نسخه ۵ (۲۰۰۹): امکان واکنش به یک اسباب بازی گوسفند که با صداهای لالایی می‌تواند نوزاد را خوشحال کند، را اضافه می‌کند، با این حال، امکان چرخش سر عروسک حذف شده است. عروسک صداهای جدیدی دارد اما هنوز برخی از صداهایی را اجرا می‌کند که نسخه‌های ۳-۴ اجرا می‌کنند. این اولین نسخه است که در نسخه Brother عرضه شده است که شامل یک عروسک با چشمان قهوه‌ای و لباس آبی است. همچنین این تنها نسخه است که در نسخه Ethnic Brother عرضه شده است.

نسخه ۶ (۲۰۱۱): امکان حرکت دست‌ها را اضافه شده است. به علت این ویژگی، این نسخه الکترونیکی در سر و یک مخزن آب ندارد، بنابراین عروسک نمی‌تواند اشک واقعی بریزد یا آب واقعی بنوشد، و چشمانش چشمان معمولی عروسک هستند. تنها در نسخه Girl استفاده می‌شد.

نسخه ۷ (۲۰۱۲): امکان اشک واقعی بریزد و آب بنوشد به دلیل دریافت نسخه ۶ برمی‌گردد، با این حال دیگر قابلیت واکنش به صداها را ندارد. همچنین صداهای پیش‌فرض جدید دارد.

نسخه ۸ (۲۰۱۳): دقیقاً مشابه نسخه ۷ است. تنها تغییر این است که دارای لوازم جانبی اضافی است.

نسخه ۹ (۲۰۱۴): این امکان را به عروسک اضافه می‌کند که می‌تواند تا زمان خوابیدن شبیه نوزاد شیر مکیده شود. صداهای آن مانند نسخه‌های قبلی است.

نسخه ۱۰ (۲۰۱۶): این امکان را اضافه می‌کند که عروسک بتواند در دستشویی کرده و لبش را مرطوب کند هنگام فشار دادن به ناف. این نسخه دارای یک طراحی صورت متفاوت نسبت به عروسک‌های قبلی است، اما همان صداهای نسخه‌های گذشته را دارد.

نسخه ۱۱ (۲۰۱۹): این امکان را افزوده که عروسک هنگام فشار دادن به ناف بخندد، که ممکن است باعث خنداندن بیشتر عروسک شود، با این حال، این نسخه امکان دیگری برای ادرار کردن ندارد و الکترونیک چشم‌هایش را حذف کرده است که به این معناست که چشمانش را زمان خوابیدن بسته می‌شوند. فقط زمانی گریه می‌کند که به سمت پایین نگه داشته شود. این نسخه شخصیت و نام جداگانه‌ای را به عروسک‌ها اضافه کرده است.

نسخه ۱۲ (۲۰۲۳): با نام بیبی آنابل اکتیو شناخته می‌شود، این امکان را اضافه می‌کند که عروسک با خواباندنش و حرکت دادن پاها و دست‌هایش شبیه نوزاد انجام دهد. همچنین الکترونیک چشم‌هایش را دوباره اضافه می‌کند.

خرید عروسک بی بی بورن

تجربه خرید عروسک بی بی بورن یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خیالی است که برای کودکان شما رقم می‌زند. با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هر نسخه، عروسک بی بی بورن یک همدم فرح‌بخش و آموزنده برای کودکان شما فراهم می‌آورد. از مهارت‌های متنوع این عروسک تا شخصیت‌های جذاب و متمایز، خرید بی بی بورن به کودکان این امکان را می‌دهد که در دنیای خود، با یک دوست جدید، لحظات شگفت‌انگیز و پر معنی را تجربه کنند. با جزئیات با کیفیت و طراحی زیبا، این عروسک به عنوان یک هدیه فوق‌العاده برای کودکان عزیز شما نیز بسیار مناسب است.

 

جدیدترین مقالات
اسباب بازی فربی

اسباب بازی هوشمند فربی furby

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید