اسکوتر اسباب بازی
۲ شهریور ۱۴۰۲

اسکوتر اسباب بازی

ساخت اسکوتر اسباب بازی از خوردن یک سوسیس آغاز شد! طرح ساخت اسکوتر توسط مخترع ویم اووبوتر، شب هنگام در سال ۱۹۹۷ در حالی که در زوریخ زندگی می کرد به وقوع پیوست. او می گوید که به دنبال یک وسیله نقلیه عملی و راحت برای رفتن به سمت خرید غذای مورد علاقه خود بود. این همان ادعایی است که او برای نخستین بار ایده ای را برای اسکوتر مخصوص بچه ها به ارمغان آورده است. او می گوید خوردن غذایش فقط با یک پیاده روی آرام دلپذیر است. در حالی که سیستم تراموا در طول شب هنگام غیر قابل اعتماد بود و همچنین نمی توانست دوچرخه خود را که در انبار خانه اش قرار داشت در شب بیرون بی آورد.

به همین ترتیب، او می خواست وسیله ای به اندازه کافی سبک و آسان داشته باشد ، و برای رفتن به مقصد به او کمک کند. و هنگامی که او در فست فود بود، اسکوتر را نیز به راحتی که ممکن است در کنار خود قرار دهد. او در سوئیس متولد شده است، برای اولین بار اسکوتر چهار چرخ را که در کارخانه پدرش در کارولینای جنوبی ساخته شد، طراحی کرد. پانزده سال بعد، هنگامی که به سوی سوئیس رفت، او شروع به ساختن نوع سبک تر و عملی تر اسکوتر کرد. این یک اسکوتر مخصوص بزرگسالان بود، گرچه مدل شناخته شده ای که اکنون در دنیا رواج دارد، مخصوص بچه ها است.

گذشته اسکوتر :

ویم هیچ گونه ادعایی در مورد اختراع اسکوتر نمی کند، چرا که در طول سال های زیادی مدلهای مختلفی از آن استفاده شده است. با این حال، او اسکوتر را اختراع  کرد . در دوران کودکی او مجبور شد با نارسا خوانی روبرو شود که بر آموزش رسمی او تأثیر می گذاشت. او همچنین در زمینه مکانیک و مهندسی دست به کار شد و در حال کمک کردن به پدرش در کارخانه ایالات متحده آمریکا بود. او بعدا به سمت سوئیس رفت تا دوره کسب و کار را در دانشگاه بوستون ادامه دهد.

هنگامی که او آنجا بود، قبل از تاسیس اولین شرکت خود که یک توزیع کننده قطعات مکانیکی بود در بخش بانکی مشغول به کار شد،. او هنوز سرگرم ساختن اسکوتر مخصوص بچه ها بود. او به راحتی می پذیرد که هیچ آموزش فنی و مهندسی رسمی را ندارد. با وجود این، او برای اولین نمونه خود را با اندازه چرخ ها، پایه های چرخ و عرشه اسکوتر مخصوص بچه ها ساخت و شروع به کار می کرد. او ادعا می کند که چند چیز را کنار هم قرار داده و به کمک جوشکاری آنها را به هم وصل کرده است. در همان زمان، او تصمیم گرفت بر روی پلاستیک های قوی، اما کم اصطکاک که برای چرخ های اسکیت تولید می شد، سرمایه گذاری کند.

اسکوتر

طراحی اسکوتر :

این نوآور می گوید که سعی دارد تا هزینه های کمتری را صرف نگهداری درآمدش از اولین کسب و کار خود کند. ابتدا قصد داشت این ایده را به گروه سواچ منتقل کند. این ساعت ساز مشهور سوئیس یک ماشین هوشمند اختراع کرد که راه حلی برای راهبردهای حمل و نقل شهری بود. با این حال، سواچ علاقه مند به این کار نبود، اما ویم هنوز با رویای خود ادامه می داد. این نوآوری در سال ۱۹۹۸ هنگامی آغاز شد که شرکت K2 سازنده کالاهای ورزشی صنعتی ایالات متحده طرح پیشنهادی خود را بیان کرد. آنها توافق کردند که بازاریابی خود را تحت نام تجاری خود آغاز کنند، اما او خواستار ادامه کار با تولید اسکوتر شد.

 او برای داشتن سرمایه گذاری برای تولید و کم کردن هزینه ها فاقد توانایی مالی است، او می بایست تولید اسکوتر را در آسیا انجام دهد. در نهایت، او با یک شرکت تایوانی که دارای امکانات تولید در چین بود توافق کرد. در این توافقنامه او موافقت کرد که توزیع محصول را در اختیار شرکت K2 بگذارد، در حالی که شریک آسیایی او بازار آسیا را مدیریت کند.

این موافقتنامه پیشنهادی ویم با K2  پایه ای لازم برای ادامه توسعه اسکوتر مخصوص بچه ها بود، او در نمایشگاه بین المللی ورزشی مونیخ اسکوتر را معرفی کرد. او همچنین در سال ۱۹۹۸ شرکت ماکرو را تاسیس کرد. در این زمان خاص، قاچاقچیان به خوبی فروش می کردند، اما فروش اسکوتر کودک مخصوص بچه ها به طور منظم آنها را از پای درآورد. اسکوتر وسیله ای سرگرم کننده، نسبتا مقرون به صرفه و بسیار عملی بود که سرعت آن از کم به زیاد تبدیل می شد. در اوج محبوبیت اسکوتر، به طور منظم ۸۰،۰۰۰ واحد فروش را توسعه داد.

اسکوتر چگونه پیشرفت کرد :

اوبوتر تا سال ۲۰۰۵ موفق به طراحی استانداردهای ایمنی محصولات خود شده بود. علاوه بر این، گردش مالی و روحیه شرکت او با به دست آوردن یک قرارداد سودمند برای تامین چرخ دستی ها ارتش سوئیس تقویت شد. در دراز مدت، تقاضا برای اسکوتر مخصوص بچه ها بیشتر شد. او یک سازنده جدید را پیدا کرد و برای یک قرارداد طولانی مدت، که اجازه تولید محصولات کوچکتر را دارد، مذاکره کرد. او همچنین با تغییر ویژگی های اسکوتر مخصوص بچه ها ، محصولات متنوع خود را تولید کرد. نوآوری دایمی، به این معنی است که او همیشه می تواند یک قدم جلوتر از رقابت با دیگران باشد.

 

اسکوتر کودک گلوبر

محبوبیت اسکوتر در دنیا :

شرکت تولید سیستم های تحرک کوچک اسکوتر در مرکز روستای کوشنات خارج از شهر زوریخ سوئیس مستقر است. در حال حاضر فروش سالانه این شرکت حدود میلیارد فرانک سوئیس ثبت می شود. اوبوتردر این مورد خاص می گوید که تمام شرکت های متمرکز بر توسعه محصول، در حال بازاریابی و دریافت سفارشات از سوی توزیع کنندگان هستند. آلمان، اتریش و سوئیس بزرگترین توزیع کنندگان این شرکت هستند که از ایالات متحده، انگلیس و استرالیا پیشی گرفته اند.

انقباض تقسیم اسکوتر :

با این وجود، محبوبیت بسیار زیاد و سهولت در تولید آن موجب افزایش تعداد زیادی از مدل های مختلف اسکوتر شد که باعث خرابکاری این شرکت شد. یکی از این اسکوترها، هنگامی که یک کاربر در حال بازی با آن بود بدلیل طراحی بد اسکوتر یک حادثه جدی ایجاد کرد.

مقامات به سرعت دست به کار شدند و ویم این محصول را در آلمان، که یک بازار عمده برای شرکت او بود ممنوع کرد. این محصولات به عنوان اسباب بازی به جای وسایل برای بزرگسالان برای استفاده کودکان طراحی شده بود. در صورت نبود گواهینامه ایمنی لازم برای اسکوتر مناسب بزرگسالان، صنعت ساخت اسکوتر به سرعت سقوط می کرد.

 ویم خود را با تعداد زیادی از پروژه های  تجاری درگیر کرد. اکثر آن پروژه ها از خرده فروشان و توزیع کنندگان بودند که نمی دانستند با سهام خود چکار کنند. K2  تصمیم به انتخاب یک تامین کننده ارزان تر برای ساخت اسکوتر کرد. او به هیچ وجه از این تصمیم دلسرد نشد. در سال ۲۰۰۳، هانس پیتر بللیجر، از فروشندگان جوان در سیستم ۲۰٪ سهام شرکت را در اختیار او گذاشت.

خرید اسکوتر اسباب بازی

طیف وسیعی از محصولات شرکت سیستم های تحرک کوچک نیز به طور قابل توجهی گسترش یافته است. برخی از محصولات جدید که در بازار موجود است عبارتند از مینی اسکوتر، اسکوتر سبد دار، اسکوتر معمولی ، اسکوتر پدال دار، اسکوتر کودک چند حالته و بسیاری از مدل های دیگر

نمونه ای از این اسکوتر های در فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز شامل :

اسکوتر کودک Scooter WX897

اسکوتر کودک Scooter WX891

اسکوتر کودک طرح فراری

اسکوتر دو چرخ فلزی

فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز اسکوتر بچگانه متنوعی را در سایت خود دارد که می توانید آنها را مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید.

مزایا بازی اسکوتر :

اسکوتر یکی از ابتکارات محبوب و سرگرم‌کننده در دنیای اسباب‌بازی است. این اسکوترها نه تنها به عنوان یک ابزار سرگرمی برای کودکان، بلکه به عنوان یک وسیله آموزشی برای توسعه مهارت‌های حرکتی و تعامل اجتماعی شناخته می‌شوند. در این مقاله، به مزایای اسکوتر اسباب بازی به عنوان یک ابزار چندمنظوره پرداخته خواهیم کرد.

توسعه مهارت‌های حرکتی:

اسکوتر اسباب بازی به کودکان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های حرکتی خود را تقویت کنند. با کنترل حرکت اسکوتر و متعادل نگه داشتن خود، کودکان می‌توانند توانایی راه رفتن و تعادل خود را بهبود بخشند.

تشویق به فعالیت فیزیکی:

این ابزار سرگرمی به طور فعال کودکان را به فعالیت‌های فیزیکی ترغیب می‌کند. در دنیای امروز که کودکان بیشتر وقت خود را پشت صفحات الکترونیکی می‌گذرانند، اسکوتر اسباب بازی یک گزینه عالی برای حفظ سلامتی فیزیکی آن‌ها است.

تقویت قوای عضلانی:

حرکات متنوعی که با استفاده از اسکوتر انجام می‌شود، به کودکان کمک می‌کند تا عضلات خود را تقویت دهند. این تقویت عضلانی بهبود کارایی جسمی و استقامت را افزایش می‌دهد.

آموزش مهارت‌های اجتماعی:

بازی با اسکوتر اسباب بازی ممکن است شامل تعاملات اجتماعی با دیگر کودکان باشد. این تعاملات کودکان را با مفهوم همکاری، تعامل اجتماعی، و حتی رفتارهای ایمنی آشنا می‌کند.

رشد هوش فردی:

حرکات مختلف اسکوتر و تصمیم‌گیری‌هایی که کودکان در مورد سرعت و جهت حرکت انجام می‌دهند، به تقویت هوش حرکتی و تصمیم‌گیری فردی آن‌ها کمک می‌کند.

اسکوتر اسباب بازی نه تنها یک وسیله سرگرمی برای کودکان است بلکه یک ابزار توسعه فیزیکی و اجتماعی آن‌ها نیز می‌باشد. این ابزار چندمنظوره باعث تشویق به فعالیت فیزیکی، تقویت عضلات، و آموزش مهارت‌های اجتماعی می‌شود. با انتخاب اسکوتر با کیفیت و ایمن، کودکان می‌توانند از تجربه‌هایی فوق‌العاده برای رشد و توسعه بهره‌مند شوند.

 

جدیدترین مقالات
اسباب بازی فربی

اسباب بازی هوشمند فربی furby

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید