فیگورهای مینیاتوری حیوانات
۲۷ آبان ۱۴۰۲

فیگورهای مینیاتوری حیوانات

فیگورهای مینیاتوری حیوانات یکی از اسباب بازی‌های است که طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری در حال جمع آوری و ایجاد کلکسیونی شخصی برای خود هستند و در این امر بسیار کوشا و با دقت‌اند. این محصولات زیبا و جذاب در تمامی اقشار جامعه طرفدار و دوستدار دارد حتی بزرگسالان با شغل‌ها و شخصیت‌های مختلف.

فیگورهای حیوانات بیشتر مورد اقبال و علاقه پسران قرار دارد و جز از انواع اسباب بازی پسرانه است.

شرکت تولید کننده این فیگور حیوانات برای آگاهی سازی مردم مجسمه‌های مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده را با جزئیات فراوان می‌سازد. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونرها به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است.

مهمترین نیاز یک کودک بازی کردن است. فعالیت که علاوه بر سرگرم کردن به رشد و پرورش استعدادهای کودک کمک می‌کند. تقریبا همه کودکان به بازی کردن با عروسک‌ها علاقه ‌دارند و معمولا عروسک مورد علاقه خود را بهترین دوست خود می‌دانند.

کودکان به اندازه‌ای عروسک شان را به خودشان نزدیک می‌دانند که تمامی احساسات شان را به او منتقل می‌کنند و تمام عواطف درونی خود را در وجود عروسک خود می‌بینند که این امر موجب درک بهتر کودک از زندگی و رشد اجتماعی او می‌شود. کودکان در هنگام بازی با عروسک انرژی‌های درونی و اضافی خود را تخلیه می‌کنند و این تفاوت عروسک با دیگر اسباب‌بازی‌های دوران کودکی است.

قیمت فیگورهای مینیاتوری حیوانات

فیگورهای مینیاتوری حیوانات در سایزهای مختلف ارائه می شوند که در کاتالوگ‌های این شرکت‌ها با رنگ های مختلف مشخص شده‌اند که در کناره عکس‌ها و یا بروی اتیکت‌ها فیگورها مشخص هستند.

رنگ سبز ( سایز ۱ ) . قرمز ( سایز ۲ ) . زرد (سایز ۳) . خاکستری (سایز۴) . بنفش ( سایز ۵ ) و سفید که سایز آزاد و بزرگ می باشد.

سایز یک کوچکترین محصول می‌باشد و هر چی شماره سایز بزرگتر می‌شود اندازه و قیمت محصولات نیز بیشتر می شود. کمپانی‌های دیگر نیز این رنگ‌ها را در کاتالوگ و اتیکت‌های محصولات خود نیز قرار داده‌اند و با رنگها قیمت را مشخص می‌کنند.

محصولات جدید فیگور حیوانات :

هر سال محصولات جدید از کمپانی‌های تولید کننده فیگورهای حیوانات عرضه می‌شود. در کاتالوگ های منتشر شده از این شرکت‌ها تاریخی به سال و ماه در کنار عکس هر حیوان درج شده که نشان دهنده تاریخ عرضه این محصول است. طراحی‌ها یکسال قبل انجام شده و در تاریخ درج شده در تولید و در بازار منتشر می‌شوند.

فیگور حیوانات موژو (Mojo Fun ) :

ماکت‌های موژو با دست رنگ آمیزی شده و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جانداران است و در ساخت آنها از فن آوری نانو استفاده می‌شود. این ماکت‌ها از جنس پلاستیک سخت ساخته شده که برای کلکسیونرها و همچنین مربیان آموزش علوم طبیعی به دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود. این پلاستیک‌ها از مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شوند و دارای کیفیت بسیار بالای هستند.

فیگورهای مینیاتوری حیوانات موژو محصول انگلیسی است که در زیر شکم تمامی حیوانات نام برند mojo fun و سال تولید و اگر گاها نام حیوان نیز درج شده است.

هر سال فیگورهای جدید با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌کنند و بعضی از تولیدات قدیمی خود را کنار می‌گذارند و یا با رنگ جدیدتری ارائه می‌دهند.

محصولات جدید موجو یا موژو با نام تجاری Animal Planet عرضه می‌شوند و در اتیکت‌های این محصول علاوه بر نام موژو کلمه و لوگو انیمال پلنت نیز به چشم می‌خورد. در سال های اخیر دسته فیگورهای مینیاتوری با ابعاد کوچکتر از استانداردهای معمول نیز تولید کرده‌اند که ابعادی بسیار کوچک دارند. بعضی از محصولات نیز بصورت جاکلیدی با قلاب و گیره نیز وارد بازار شد و مورد استقبال قرار گرفته است. هر ساله برند موژو تلاش دارد تا محصولاتی با کیفیت‌تر و جدیدتر عرضه کند و هر روزه به فکر ایده‌های نو و خلاقانه می باشد تا در این بازار بزرگ بتواند جایگاهی در شان خود را پیدا کند. بودن در کنار برندهای بزرگ و رقابت با این تولید کنندگان فیگورهای مینیاتوری افتخاری بزرگ برای این برند انگلیسی است و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

فیگور های مینیاتوری حیوانات

 

سایت کیدبی تویز افتخار دارد محصولات متنوع و نسبتا کاملی را از این برند بزرگ در سایت خود برای علاقه مندان به این اسباب بازی جمع آوری کرده است و به مشتریان خوب خود عرضه می‌کند تا با خرید اسباب بازی حیوانات کلکسیون خود را کامل کنند و از داشتن این فیگورها لذت ببرند.

از لینک زیر می‌توانید این اسباب بازی های جالب را مشاهده و خریداری کنید.

فیگور حیوانات اسباب بازی 

 

مزیت فیگورهای مینیاتوری حیوانات:

اسباب‌بازی:

فیگورهای مینیاتوری حیوانات معمولاً به عنوان اسباب‌بازی برای کودکان استفاده می‌شوند. این اسباب‌بازی‌ها کمک به آموزش حیات و نحوه زندگی حیوانات دارند.

آموزشی:

در محیط‌های آموزشی مثل مدارس یا موزه‌ها، فیگورهای مینیاتوری حیوانات برای نمایش و آموزش در مورد تنوع حیات و جهان حیوانات استفاده می‌شوند.

هنر و دکوراسیون:

بسیاری از افراد از فیگورهای مینیاتوری حیوانات به عنوان عناصر هنری یا تزئینات استفاده می‌کنند. این فیگورها می‌توانند جلوه و جذابیت به فضاهای داخلی یا خارجی اضافه کنند.

جمع‌آوری:

برخی افراد این فیگورها را به عنوان یک هوس یا همگراهی جمع‌آوری می‌کنند. تعداد زیادی از این فیگورها با انواع و اقسام حیوانات موجود در جهان تولید می‌شوند.

خرید فیگور مینیاتوری حیوانات:

جنس و کیفیت:

مطمئن شوید که فیگور از مواد با کیفیت ساخته شده باشد تا دوام و زیبایی آن برای مدت طولانی حفظ شود.

اندازه و مقیاس:

بررسی کنید که اندازه و مقیاس فیگور با نیازها و ترجیحات شما یا کودکان شما هماهنگ است.

اهمیت آموزشی:

اگر برای استفاده آموزشی هستید، مطمئن شوید که تصویر حیوان درست و آموزنده است.

فیگورهای مینیاتوری حیوانات می‌توانند یک جذابیت و حس فانتزی به زندگی افراد بیاورند و در عین حال به آموزش و سرگرمی کمک کنند.

جدیدترین مقالات
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
مضرات بازی کردن پسرها با عروسک

مضرات بازی کردن پسرها با عروسک

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید