نفص فنی

تمامی کالاهای ارائه شده در سایت کیدبی تویز قبل از ارسال مورد بررسی فنی قرار میگیرند، ولی در صورت وجود نقص فنی تا ۲ روز پس از دریافت کالا فرصت دارید تا با واحد پشتیبانی سایت کیدبی تویز تماس حاصل فرمایید و با تایید کارشناسان سایت کیدبی تویز بدون تغییر در بسته بندی و اسیب به کالا ، کالا را بهمراه تمام ملحقات و فاکتور با همان روشی که کالا را دریافت نموده اید (پیک – پست پیشتاز – باربری ) به آدرس سایت کیدبی تویز ارسال نمایید تا محصول مورد نظر تعویض گردد. هزینه ارسال کالا در صورت تایید نقص فنی بر عهده سایت کیدبی تویز میباشد.

توجه : اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این مورد نمیباشد.

مغایرت کالا

در صورت وجود مغایرت کالا دریافتی با کالا سفارش داده شده ( رنگ – سایز – مدل و… ) ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارید تا با واحد پشتیبانی سایت کیدبی تویز تماس حاصل فرمایید و هماهنگی های لازم را انجام دهید . در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. جهت عودت ، کالا را باید به خوبی بسته بندی کرده و بهمراه تمام ملحقات و فاکتور با همان روشی که دریافت نموده اید (پیک – پست پیشتاز – باربری ) به آدرس سایت کیدبی تویز ارسال نمایید تا با تایید کارشناسان سایت کیدبی تویز محصول مورد نظر تعویض گردد. هزینه ارسال کالا در صورت تایید مغایرت بر عهده سایت کیدبی تویز میباشد.

توجه : در صورت باز شدن و تغییر در بسته بندی اصلی ( بجز نقص فنی و موردی از مغایرت کالا ) و مورد تایید نبودن کارشناسان سایت کیدبی تویز عودت کالا مورد قبول نمیباشد

نحوه عودت کالا:

کاربران عزیز، جهت عودت و پس دادن یا تعوض کالا، ابتدا شرایط عودت کالا را مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط، مشخصات خود و مشخصات محصول خریداری شده را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال نمایید و در صورت لزوم تماس حاصل فرمایید.

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید