داستان انیمیشن فروزن
۱۰ خرداد ۱۴۰۲

داستان انیمیشن فروزن

داستان انیمیشن فروزن در ابتدا به نام انجماد شناخته می‌شد که زمان ساخت آن را شاهزاده برف و یخ نامیدند، همچنین بعضی از کمپانی‌ها آن را به دنیای یخ زدن معنی کرده بودند. این کارتون مملو از موزیک‌های شاد و زیبایی تصویری فوق‌العاده است که سازنده آن کمپانی دیزنی آمریکا است.

این کارتون برگرفته از کتاب ملکه برفی است و نویسنده آن هانس اندرلون می‌باشد. زمانیکه این کارتون بروی پرده سینا رفت جزء بهترین کارتون سال قرار گرفت و فروش بالای را رقم زد.

داستان انیمیشن فروزن در ده کارتون و فیلم برتر سال رتبه هفتم را در آن سال گرفت. فروش بلیط این کارتون در زمان اکران خود حدودا ۴ بیلیارد تومان بفروش رسید. آهنگ‌های شاد فروزن و استفاده از انیمیشن‌ها صحنه‌های جذاب یخی باعث شد بسیاری از منتقدان سینما را متحیر کند و امتیازات ویژه‌ای را از آنها نصیب خود کند. این کارتون توانست بهترین جوایز را دریافت کند مانند اسکار، گلدن گلوب, …

داستان انیمیشن فروزن

داستان کارتون فروزن :

داستان این کارتون از آنجا شروع شد که دو خواهر بنام آنا و السا در قصری زندگی می‌کردند. شب هنگام آنا که خواهر کوچک است دوست دارد با خواهر بزرگتر خود السا بازی کند. السا دارای قدرتی می‌باشد که اگر به کسی دست بزند او را به یخ تبدیل می‌کند. خاطر همین موضوع مجبور است دستکش در دست خود کند.

در بازی السا برای خواهرش با قدرت خود تپه‌ای از یخ درست می‌کند در هنگام بازی ناگهان آنا از روی یکی از تپه‌ها سقوط می‌کند و السا برای نجات آن یخی پرتاب می‌کند که به سر آنا می‌خورد و کمی از موهایش سفید می‌شود.

پدر مادر بچه‌ها که نگران شده‌اند برای نجات آنا به سرزمین کوچولوهای که دارای قدرت خاصی هستند میروند، تا بتواند مشکل آنا را حل کنند. پیشنهاد می‌کنیم ادامه داستان در انیمیشن زیبا فروزن ( Frozen )ببینید.

فروزن در ایران :

این کارتون در ایران دوبله شد و ساناز غلامی، مهرداد رئیسی، هومن خیاط، آرش حسینی در دوبله و ترجمه این کارتون نقش به سزایی داشتند. این انیمیشن زیبا در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرد و بسیاری از کودکان شخصیت‌های السا و انا را دوست می‌دارند و لوازم آنها را خریداری می‌کنند.

فروزن در کیدبی تویز :

برای ایجاد سرزمینی مشابه سرزمین یخی کارتون فروزن فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز عروسک و وسایل متنوعی از کارتون فروزن را برای کودکان دلبندتان تهیه کرده است تا کودکان بتوانند دنیایی رویایی خود را به واقعیت نزدیکتر کنند و حس تبدیل شده به یک قهرمان و حسی خواهرانه را تجربه کنند.

کریستینا بل و آیدینا منزل گویندگی صدا آنا و السا را برعهده داشتند، همچنین جاش گد صداپیشه اولاف، جاناتان گروف صدای کریستوف را برعهده داشتند. کارگردان این انیمیشن زیبا را جینیفر لی برعهده داشت.

برای ساخت این کارتون فروزن تمامی سازندگان و دست اندرکاران کارتون به سرزمین‌های یخی زمین سفر کردند تا انیمیشنی تهیه کنند تا لایه لایه یخ و برف‌ها شبیه واقعیت باشد. آنها سقوط، راه رفتن، دویدن و حتی پرت شدن بروی برف را با لباس‌های مختلف امتحان کردند تا محیط انیمیشن را به واقعیت نزدیک‌تر کنند.

لباس‌های متنوعی از پوشش آدمها ساکن آنجا را تست کردند. به هتلهای یخ سفر کردند تا بتوانند قلعه السا را به واقعیت نزدیکتر کنند. از منظره‌ها، طرح‌ها، بناها و فرهنگ‌های انسان‌های مقیم آن مناطق استفاده کردند.

آنها تمام تلاش خود را برای واقعی‌تر شدن این کارتون به کار بردند اما بدلیل اینکه این یک انیمیشن بود کمی از تخیل و رویا پردازی نیز استفاده کنند تا کودکان بتوانند بیشتر با کارتون ارتباط برقرار کنند و مانوس شوند. چند قسمت از این داستان انیمیشن فروزن نیز تولید شده که دارای زمان کمتری بودند و آنها نیز لحظات جذاب و لباس‌های منحصر به فرد داشتند و مورد استقبال قرار گرفته است. این انیمیشن دخترانه عالی بزودی مجددا تولید خواهد شد که بسیاری از دوستداران و علاقه مندان به این انیمیشن منتظر هستند تا با هیجان بیشتری روبرو شوند. کاراکترها و وسایل فوق‌العاده ای دارند و لباس هر شخصیت برای کودکان بسیار جذاب می‌باشد.

“Frozen” یک انیمیشن محبوب است که توسط استودیوی والت دیزنی ساخته شده است. این انیمیشن در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به سرعت مورد استقبال گسترده‌ای از بین تماشاگران جوان و بزرگترها شد. داستان “Frozen” در دنیایی خیالی به نام آرندل است و دو خواهر به نام‌های “السا” و “آنا” در آن زندگی می‌کنند. السا قدرت خاصی دارد که او را قادر به کنترل یخ و برف می‌سازد.

در طول داستان، السا، به دلیل قدرت خاص خود، شهر را در یک زمستان جادویی تبدیل می‌کند. آنا به همراه یک ماجراجوی کوهنورد به نام “کریستوف”، یک خرس بلندقد به نام “اولاف” و یک تخته‌ ساز سردخانه‌ای به نام “سونی”، به سفری ماجراجویانه می‌روند تا السا را پیدا کرده و شهر را از جادوی زمستانی نجات دهند.

اسباب بازی لگو قصر فروزن

داستان “Frozen” به خوبی موضوعاتی مانند عشق خواهرانه، قدرت دوستی، پذیرش تفاوت‌ها و خود کنترل را دربرمی‌گیرد. موزیک‌های فیلم، به ویژه آهنگ “Let It Go” که توسط السا (اجرا شده توسط Idina Menzel) خوانده می‌شود، بسیار مشهور شد و جوایز مختلفی را از جمله جایزه اسکار به دست آورد. “Frozen” با موفقیت بزرگی روبرو شد و ادامه‌اش با فیلم “Frozen II” نیز در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

“Frozen II”، ادامه‌ای بر داستان اولیه است و به بررسی منشأ قدرت‌های السا و رازهای خانوادگی او می‌پردازد. در این فیلم، السا، آنا، کریستوف، اولاف و سونی به سفری خطرناک در دنیای بیرون از آرندل می‌روند تا رازهای گذشته خانواده و شهر خود را کشف کنند.

فیلم شخصیت‌های جدیدی را نیز معرفی می‌کند و با داستان پیچیده‌تر و ماجراجویانه‌تری، تصاویر زیبا و موسیقی فوق‌العاده‌ای، ادامه‌ای با ارزش به داستان “Frozen” اضافه می‌کند. در “Frozen II”، السا با چالش‌ها و رازهای پنهان دنیای خود مواجه می‌شود و آنا به عنوان خواهر با وفای السا، در تلاش برای حفظ اتحاد و انجام وظیفه‌های خانوادگی به دلیل مهارت‌های السا و نقشه‌های آن در دنیای زیرین، نقش مهمی ایفا می‌کند.

در نهایت، “Frozen II” همچون اولین قسمت، با موفقیت بزرگی مواجه شد و همچنان از نظر تجاری و هنری جلب توجه فراوانی داشت. این دو فیلم با تمرکز بر داستان قوی، شخصیت‌های جذاب و موسیقی فوق‌العاده، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین انیمیشن‌های دهه اخیر شناخته می‌شوند.

برای خرید اسباب بازی و سایل فروزن می‌توانید از فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز بصورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 

جدیدترین مقالات
داستان انیمیشن لوکا

داستان انیمیشن لوکا Luca

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
داستان برتز

داستان برتز Bratz

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
مضرات بازی کردن پسرها با عروسک

مضرات بازی کردن پسرها با عروسک

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
یک نظر در مورد “ داستان انیمیشن فروزن
السا و انا
پاسخ ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲

السا عشقه و جالبه بدونید دو اسکار دو گلدن گلوب و دو گرمی و یک آنی برده


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید