لاک پشت های نینجا
۱۳ تیر ۱۴۰۱

لاک پشت های نینجا

لاک پشت های نینجا نوجوان که اغلب به TMNT نشناخته می شوند چهار نوع لاک پشت یونانی هستند که از نام هنرمندان ایتالیایی رنسانس گرفته شده‌اند. آنها در هنر نینجوتسو توسط انترپو مورفیک آموزش دیده بودند. خانه آنها در فاضلاب شهر نیویورک است. آنها در حالی که خود را از جامعه پنهان می‌کنند با شیاطین، انسان‌های شرور، موجودات جهش یافته مهاجمان بیگانه مقابله می‌کنند.

آنها توسط کیون استمن و پیتر لیرد ساخته شده بودند. شخصیت های لاک پشت های نینجا در کتاب های کمیک توسط میرجد استدیو و در مجموعه کارتنی فیلمها بازی های ویدئو ای و اسباب بازی ها و سایر محصولات گسترش یافته‌اند. در اوج محبوبت فرانسیس در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ به موفقیت و شهرت جهانی دست یافتند.

 

لاک پشت های نینجا

شخصیت ها لاک پشت های نینجا

لئوناردو : رهبر تاکتیکی شجاع که دارای ماسک آبی و دو خنجر می‌باشد. او اغلب دارای وجدان بیشتری نسبت به بقیه دارد و مسئولیت برادران خود را که معمولا منجر به درگیری با رافائل می شود بعهده می‌گیرد. نام لئوناردو از نقاش مهندس مخترع نویسنده آناتومیکست و مجسمه ساز لئوناردو داوینچی برگرفته شده است.

میکلانژ : نوجوان با استعداد و قهرمان این تیم، میکل آنجلو یک شوالیه آزاد آرام و اغلب خجالتی است که عاشق پیتزا است. مایکل آنجلو دارای یک ماسک پرتقالی است و یک جفت نانچیکو دارد او تسکین کننده است هرچندکه یک طرف پرماجرا دارد اغلب با لهجه جنوبی کالیفرنیا نشان داده می شود. او به دنبال نقاش مجسمه ساز معمار و شاعر و مهندس ایتالیایی رنسانس مایکل آنجلو نامگذاری شده است.

دوناتیلو : دانشمند مخترع مهندس و نابغه تکنولوژی، دوناتیلو یک ماسک بنفش با یک چوب دستی دارد. دوناتیلو یک لاک پشت است که دارای خشونت کمی است و ترجیح می دهد از دانش خوب برای حل مشکلات استفاده کند اما هرگز از دفاع برادران خود دریغ نمی کند. او بنام هنرمند و مجسمه ساز ایتالیایی ابتدای رنسانس از فلورانس دوناتلو نام گذاری شده است.

رافائل : پسر بد تیم رافائل یک ماسک قرمز و یک جفت شمشیر دارد او ماهیت تهاجمی دارد و به ندرت مشاهده می‌شود که دعوا را شروع نکند او اغلب با یک لهجه بسیار برجسته نیویورکی تصویر می شود. اغلب اوقات طنزی پرشور را ارائه می‌دهد. او به شدت وفادار به برادران خود است او به دنبال نقاش ایتالیایی و معمار رنسانس رافادل نملگ ذاری شده است.

استاد اسپلینتر : سنسی و پدر بزرگ لاک پشت ها یک موش جهش یافته ژاپنی است که راه نینجوتسو را از مربی خود آموخته است او بروی بسیاری از ماجراهای لاک پشت ها دخالت میکند و با انجام کارهای که لاک پشت ها نمی توانند انجام دهند کمک میکند.

شریدر: یک استاد رزمی وحشی بنام اوراکو ساکی است که رهبر قبیله نینجا شیطانی می باشد و دشمن اصلی لاک پشت های می باشد.

کیسی جونز : کایجی جونز یکی از نزدیکترین متحدان لاک پشت ها است و علاقه ای به عشق در ماه آوریل دارد. کیسی اولین بار پس از مبارزه با رافائل با لاک پشت ها مواجه شد او با جرم و جنایت مبارزه می کند و دارای یک کیسه همراه است که دارای گلف بیسبال و چوب هاکی است.

می توان اسباب بازی لاک پشت های نینجا را یک مدل از انواع اسباب بازی پسرانه هیجان انگیز دانست.

تاریخچه لاک پشت های نینجا

لاک پشت های نینجا اولین بار در یک کتاب کمیک امریکایی توسط میرج استودیو در سال ۱۹۸۴ دوورنیو همپشار ظاهر شد. سری کتاب های کمیک tmnt از سال ۱۹۸۴ با تجارب مختلف توسط شرکت های مختلف کمیک منتشر شده است. در ژانویه ۱۹۸۷ مجسمه های سربی ۱۵ میلیمتری توسط شرکت پلیمیتس توی یک شرکت کوچک اسباب بازی کالیفرنیایی تولید شد که می خواستن در بازار رقابتی فعالیت کنند. جری ساچوس عامل تبلیغات آژانس انیمیشن های سازهای گرگ و تیمش ایده های خود را به کارمندان بازاریابی پلی میتز انتقال دادند و برنامه ساده ای برای بسته بندی اسباب بازی کل محصولات و نمایش دادن آنها ساختند.

لاک پشت های نینجا طیف گسترده ای از کالاهای کودکان را به خود اختصاص داده بودند از ماشین کنترلی تا اسکیت برد، غلات صبحانه، بازی های ویدئو، وسایل مدرسه، پارچه، حوله، دوربین و غیره. درحالی که سریال های تلویزیونی متحرک تا سال ۱۹۹۶ به مدت ۱۰ فصل ادامه داشت جذابیت خود را از دست داد. در سال ۱۹۹۰ یک فیلم بعنوان لاک پشت و اسپلینتر که در ان بخشی از گرافیک ساخته شده توسط فروشگاه جیمهانسون بکار رفته بود ساخته شد که یکی از موفقترین فیلمها شد و هر دو عالم واقعی و انیمیشن را به تصویر کشید.

همچنین یک فیلم سه بعدی متحرک در سال ۲۰۰۷ تحت عنوان لاک پشت های نینجا تولید شد. پس از پایان مجموعه کارتونی یک سری سریالهای واقعی در سال ۱۹۹۷ ساخته شده با این حال این سریال تا حد زیادی ناموفق بود و پس از یک فصل لغو شد. لاک پشت های نینجا تا  سال ۲۰۰۳ موفق نبود تا اینکه یک مجموعه تلویزیونی متحرک تحت عنوان  لاک پشت های نینجا نوجوان شروع به پخش کرد. داستان سریال بسیار نزدیک به سری اصلی کتاب میرچ کمیک بود اما هنوز داخل ان از خشونت کمی برخوردار بود این مجموعه برای ۷ فصل و ۱۵۶ قسمت تا فوریه ۲۰۰۹ ادامه یافت در سال ۲۰۱۲ فیلم جدید لاک پشت های نینجا توسط پلاتین دوونز تولید شد.

انیمیشن جدید لاک پشت نینجا :

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem یک فیلم انیمیشن ابرقهرمانی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. این فیلم بر اساس شخصیت‌های “لاک پشت های نینجا” ساخته شده توسط پیتر لائرد و کوین ایستمن می‌باشد. این فیلم یک نسخه جدید از سری فیلم‌های “لاک پشت ها” است و توسط جف رو، که فیلمنامه را به همراه ست روگن، اوان گلدبرگ، دن هرناندز و بنجی سامیت نوشته و داستان را با روگن، گلدبرگ و برندان اوبراین توسعه داده است، کارگردانی شده است. این فیلم با صدای بازیگرانی همچون مایکا آبی، شامون براون جونیور، نیکولاس کانتو و بریدی نون به تصویر کشیده شده و داستان آن دنبال گشت و گذار گروه در جستجوی یک سندیکای جرم و جنایت مرموز و مواجهه با ارتشی از موجودات نیرومند است. داستان به موضوعاتی همچون خانواده، پذیرش و تطابق می‌پردازد.

طرح‌ها برای ساخت یک انیمیشن لاک پشت ها با مشارکت روگن از سال ۲۰۱۸ شروع شد. در ژوئن ۲۰۲۰، پروژه به طور رسمی اعلام شد و روگن، گلدبرگ و جیمز ویور از طریق شرکت خود، Point Grey Pictures، به عنوان تهیه‌کنندگان، رو به کارگردانی رو، و اوبراین به عنوان نویسنده فیلم، اعلام شدند. کایلر اسپیرز به زودی به عنوان همکار کارگردان پیوست. تاکیتا برای کاوش در زمینه نوجوانان “لاک پشت ها” از الهام گرفتن از فیلم‌های نوجوانانه آمریکایی استفاده کردند. اکثر بازیگران در مارس ۲۰۲۳ اعلام شدند. انیمیشن توسط میکروس انیمیشن در مونترال و پاریس و ساینسایت در ونکوور و مونترال ارائه شد و اصلی‌ترین تأثیر از نقاشی‌های دفتر مدرسه گرفته شده است. ترنت رزنور و اتیکوس راس امتیاز موسیقی را ساختند.

Mutant Mayhem در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳ به عنوان یک کار در حال انجام در جشنواره بین‌المللی انیمیشن آنسی اکران شد و در تاریخ ۲ اوت ۲۰۲۳ توسط شرکت پارامونت پیکچرز در ایالات متحده به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون مبلغ ۱۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان جذب کرده و نقدهای مثبتی به خاطر بازیگری‌ها، فیلمنامه و انیمیشن زیبا دریافت کرده است؛ برخی از منتقدان آن را بهترین فیلم لاک پشت ها می‌دانند. یک سریال تلویزیونی پیگیر، داستان‌های لاک پشت های نینجا، قرار است در پارامونت‌پلاس پخش شود و یک فیلم دنباله نیز در حال توسعه است.

جدیدترین مقالات
اسباب بازی هچیمال

رمز و رازهای موفقیت هچیمال

۶ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
انیمیشن پپا پیگ Peppa Pig

انیمیشن پپا پیگ Peppa Pig

۲ فروردین ۱۴۰۳ بدون دیدگاه
تأثیر بازی درمانی بر کودکان طلاق

تأثیر بازی درمانی بر کودکان طلاق

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید