اسب پونی اسباب بازی برگرفته شده از شخصیت‌ها و انیمیشن معروف اسب پونی کوچولو من است که در بین دختران بسیار محبوب هستند. در این انیمیشن اسب‌های کوچکی وجود دارند که هر یک دارای شخصیت خاص خود است و ظاهری جذاب و منحصر به فرد دارند. هدف این انیمیشن کمک کردن و دوستی است که در رفتار روزانه این اسب‌ها به چشم می‌خورد. از شخصیت‌های معروف این انیمیشن دخترانه می‌توان به توالایت، اپل جک، پینکی اشاره کرد.

اسب پونی کوچک من یک انیمیشن سحرآمیز و ماجرایی است که دنیای رنگارنگ و پرانرژی اسباب بازی‌ها را به تصویر می‌کشد. این انیمیشن مناسب برای کودکان، با داستانی ساده و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، قلب نوآوری و آموزش را همزمان لمس می‌کند.

داستان این انیمیشن حول محور اسب پونی جوانی به نام “پونی کوچک” است که در دنیای خودش با دوستان اسباب بازی‌های مختلف زندگی می‌کند. هر اسباب بازی دارای شخصیت، مهارت و ویژگی‌های خاصی است که باعث ایجاد یک تنوع جذاب در داستان می‌شود.

پونی کوچک همراه با دوستانش، ماجراهای جذابی را تجربه می‌کند. این ماجراها نه تنها باعث سرگرمی کودکان می‌شوند، بلکه ارزش‌های اجتماعی و آموزشی نیز به آرامی به آنها منتقل می‌شود. این انیمیشن با الهام از مفاهیم مثل دوستی، همکاری، و حل مسائل، کودکان را به یادگیری مهارت‌های اجتماعی و توسعه خلاقیت تشویق می‌کند.

گرافیک زیبا و زنده‌ای که در این انیمیشن به کار رفته، جذابیت بصری خاصی را به وجود می‌آورد. رنگ‌های زنگاری و شخصیت‌های بازیگران باعث می‌شوند تا دنیای انیمیشن واقعاً برای کودکان جذاب و دلنشین باشد.

اسب پونی کوچک من نه تنها یک انیمیشن سرگرم‌کننده برای کودکان است بلکه یک تجربه ترکیبی از سرگرمی و آموزش است که در آن دنیای خیالی و انیمیشن به دست هم می‌پیوندند تا یک تجربه بی‌فراموش برای کودکان ایجاد کنند.

عکس اسباب بازی پونی

خرید اسباب بازی پونی :

شرکت هاسبرو نمایندگی انحصاری تولید اسباب بازی اورجینال اسب پونی است که بسیاری از وسایل با طرح این شخصیتها را نیز تولید می‌کند. فیگور پونی، قصر پونی، عروسک‌های اسب پونی و اسباب بازی پونی انسانی و بسیاری از اسباب بازی پونی جدید از جمله تولیدات این شرکت بزرگ است.

فیگور پونی از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و عروسک‌ها از جنس پولیش و پارچه هستند که سعی شده است تا حد امکان مشابه نمونه انیمیشن، نمادها و رنگها هر شخصیت منطبق با خود آن تولید شوند تا کودک احساس بهتری نسبت به اسباب بازی خود داشته باشد.

فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز نیز بسیاری از محصولات این شرکت و تولیدکنندگان دیگر را در سایت خود جمع اوری کرده است تا کودکان علاقمند به این اسباب بازی به آسانی و با قیمت مناسب این اسباب بازی‌ها را خریداری کنند. عکس اسباب بازی پونی نیز با دقت انتخاب شده‌اند تا مشکلی در زمان خرید نداشته باشید و محصول مطابق با عکس را دریافت نمایید.

 

اسب پونی من My Little Pony یک اسباب بازی سرگرم کننده برای کودکان است که توسط شرکت Hasbro آمریکا ساخته شد که در اصل اسباب بازی برای دختران می باشد. اولین اسباب بازی توسط بانی زاکرل، چارلز مونچینگو و استیو داگوانو در سال ۱۹۸۱ تولید شد.

اسب های پونی بدن های رنگارنگ و نماد های منحصر به فرد در یک طرف یا دو طرف بال های هود دارند. بعد از سال ۱۹۸۱ که پونی معرفی شد اسب های کوچک من My Little Pony در سال ۱۹۸۲ راه اندازی شد و محبوبت بسیاری کسب کرد.

تاریخچه انیمیشن اسب پونی:

خط تولید پونی از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۲ در امریکا و در سال ۱۹۹۵ در سطح جهان اجرا شد و حتی دو انیمیشن یک فیلم و دو سریال تلویزیونی در طول این دوره تولید شد. محبوبت این اسب های از سال ۱۹۹۰ شروع شد اما شرکت هاسبرو بدلیل رقابت خط تولید را متوقف کرد و در سال ۱۹۹۷ خط تولید جدید را شروع کرد و شروع به تولید اسب های کوچک من کرد.

در سال ۲۰۰۳ حدود ۱۰۰ میلیون از این اسباب بازی ها فروخته شد. در سال ۲۰۱۰ شرکت هاسبرو سری جدید انیمیشن های اسب پونی کوچک من بنام دوستان جادویی را شروع به تولید کرد.

 

اسب پونی کوچک من My Little Pony

اسب پونی من My Little Pony یک اسب زیبا بود که در سال ۱۹۸۱ معرفی شد. این عروسک از پلاستیک ساخته شده بود و قابلیت حرکت دادن پاها و دمش را داشت و حدود ۱۰ اینچ طول داشت. روی اسبها نماد های رنگی مانند صورتی، زرد، آبی مشخص شده بودند.

بعد ها تغییراتی در آنها ایجاد کردند سر اسب را کوچکتر کردند چشم ها را درشت تر شد و اسبها قد بلند تر شدند. بعضی اسب های بزرگتر بال های بزرگتری داشتند و در سال های ۲۰۰۰ چند اسب تک شاخ نیز به جمع آنها اضافه شد.

بعدها دو نوزاد پونی Pony Baby نیز به جمع آنها اضافه شد. یک مزرعه نیز بعدها به نام پونی لند به این مجموعه دادند. تبلیغات بسیاری برای این محصولات جدید انجام شد از جمله عکس های پونی را بروی مجلات عطر کاغذ کادو و کتاب های رنگی و … قرار دادند و یک بازی کامپیوتری از ان را تولید کردند.

بروی گردن اسب های پونی نشان خود را اضافه کردند و لگو اسب پونی کوچک من ثبت شد و تولید انبوه خود را در کشور چین شروع کرد. در حال حاضر اسب های پونی را دو برند بزرگ متل Mattel , هازبرو Hasbro تولید می کنند.

شخصیت اسب های پونی:

اسبهای رنگارنگ با مژه های بلند گوشواره و دستبند زیبا همه خصوصیات اسب های سحر انگیز بود که آرزو و رویای هر دختری را به واقعیت تبدیل می کردند. در سال ۲۰۱۰ هر اسب دارای یک شخصیت خاص و نام مخصوص به خود را گرفت مانند توالایت Twilight Sparkle، پینیکی Pinkie Pie، رین بو Rainbow Dash، اسپیک Spike، اپل جک Applejack، راریتی Rarity ، فلاتر شای Fluttershy و …

در کل پونی ها برای آن تولید شدند که هر کدام خلق و خوی متفاوتی داشته باشند تا کودکان با رفتار های متفاوت آشنا بشنوند و بتوانند در زندگی روزمره خود خوب را از بد تشخصی بدهند و شخصیت خود را بخوبی بسازند.

این اسب های زیبا دارای قصر و عروسک باربی و کلی وسایل زیبا هستند که دختران عاشق آنها هستند. سری انیمیشن های این شخصیت محبوب هر ساله تولید و پخش می شود و هر ساله به طرفداران این شخصیت اضافه می شوند.

اسب پونی کوچک من My Little Pony

اسب های پونی در کیدبی تویز :

بعضی از محصولات My Little Pony را میتوانید در سایت فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز مشاهده کنید و در صورت تمایل خرید کنید. در شبکه های اجتماعی نیز می توانید فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز را دنبال کنید. در این فروشگاه محصولات مختلفی مانند عروسک پولیشی پونی، قصر بزرگ پونی، عروسک نمایشی پونی، فیگور های در تعداد مختلف و شخصیت های مختلف مانند شخصیت های انسانی این محصولات و بسیاری دیگر از مدل های پونی را بیابید.

داستان این اسب های پونی در یک مزرعه یا پونی لند می گذرد اسب ها با قدرت های متفاوت خود به کمک یکدیگر میروند و با اتحاد و استفاده از قدرت های خود مشکلات خود را حل می کنند و بر مشکلات پیروز می شوند و از با یکدیگر بودن و همکاری لذت می برند.

نمایش بیشتر